اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است
کد خبر: 1461494
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴

اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است، بیان کرد: مردم اطمینان کامل داشته باشند که نیروی انتظامی اطلاعاتی که در اختیار این نهاد قرار دهند را هرگز فاش نمی‌کند.


به گزارش خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، خلیل واعظی، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر دیروز، 26 مهرماه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ستاد خبری پلیس، امین و امانت دار مردم است، گفت: مردم می‌توانند در صورت آگاهی از مراکز پخش مواد مخدر، با ستاد خبری و یا شماره تلفن 110 تماس بگیرند.



وی با تأکید بر اینکه اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است، بیان کرد: مردم اطمینان کامل داشته باشند که نیروی انتظامی اطلاعاتی که در اختیار این نهاد قرار دهند را هرگز فاش نمی‌کند، و با هر مأموری که بخواهد اسرار مردم را فاش کند، برخورد قاطعانه می‌شود.



فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه راه اندازی پلیس افتخاری محله در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: در حال حاضر این پلیس در 14 استان که جرائم آن‌ها نسبت به سایر استان‌ها بیشتر بوده است، راه‌اندازی شده و در خراسان جنوبی نیز در آینده راه‌اندازی می‌شود.



واعظی در ادامه با با بیان اینکه تمامی محموله کشف شده از نوع مواد مخدر تریاک بوده است، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد بسیار زیادی برخوردار بوده به‌طوریکه در مدت مشابه سال گذشته تنها 14 کیلوگرم کشفیات در استان صورت گرفته است.



وی با بیان اینکه بزرگترین محوله این کشفیات 830 کیلوگرم بوده است، افزود: مابقی این محموله بین 80 تا 150 کیلوگرم بوده است.



فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: این محموله در تمامی شهرستان های جنوبی خراسان جنوبی «بیرجند و خوسف و نهبندان» کشف شده است.

captcha