گردهمایی ائمه جماعت شمال استان اصفهان در کاشان برگزار می‌شود
کد خبر: 1460451
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

گردهمایی ائمه جماعت شمال استان اصفهان در کاشان برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ/ روح‌الله باقری: در آستانه فرارسیدن ماه عزای حسینی، گردهمایی ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل صبح روز پنج‌شنبه، ۲۴ مهرماه در کانون الزهرا(س) کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در آستانه فرارسیدن ماه عزای حسینی، گردهمایی ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ساعت 9 تا 11 صبح روز پنج‌شنبه، 24 مهرماه در سالن اجتماعات کانون فرهنگی الزهرا(س) کاشان برگزار می‌شود.
در این گردهمایی که با حضور آیت‌الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار خواهد شد، علاءالدین بروجردی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به بیان سخنانی درباره مسائل سیاسی روز خواهد پرداخت.
همچنین در این گردهمایی، آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه و عضو خبرگان رهبری رهنمودهایی را درباره محرم و نقش تبلیغ در این ایام خواهد داشت.
خیرمقدم‌گویی و بیان نکاتی در خصوص اعزام مبلغ در ماه محرم توسط حجت‌الاسلام حسن صنعتکارفر، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان، بیان اخبار روز توسط حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی، نماینده ولی‌ فقیه در سپاه کاشان از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.
گردهمایی‌های فصلی ائمه جمعه و جماعت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل هر سه ماه یک بار به همت اداره تبلیغات اسلامی کاشان و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار می‌شود.

captcha