۲۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 1455301
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
به‌مناسبت هفته ازدواج؛

۲۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج در استان خبر داد.

حسین زمانی، معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری،  با تبریک فرارسیدن روز ازدواج، اظهار کرد: در برنامه‌های این هفته سعی شده است با ترویج الگوهای اسلامی، زمینه کاهش هزینه‌ها و فرهنگ‌ساز در ازدواج به سبک ائمه اطهار(ع) فراهم شود.

وی هفته ازدواج را همزمان با ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و بر الگوبرداری جوانان از سیره زندگی این دو بزرگوار تأکید کرد.

زمانی برگزاری نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در مرکز استان و شهرستان‌ها، برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی در ادارات، برگزاری جشنواره پیوند آسمانی و تجلیل از خیران و فعالین ازدواج شهرستان‌ها را برنامه‌های مهم هفته ازدواج بیان کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان اظهار کرد: به روز رسانی بانک اطلاعات خیران و فعالان ازدواج، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی، فضا سازی و نصب بنر در سطح شهر، هماهنگی با بانک‎های عامل برای تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج، تقدیر از زوجین فعال سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکار از دیگر برنامه‎های گرامیداشت هفته ازدواج در استان است.

وی هدف از برگزاری جشنواره پیوند آسمانی را موج‌آفرینی برای همکاری منسجم در امر ازدواج و فرهنگ‌سازی در زمینه ازدواج بهنگام ، آگاهانه و پایدار برشمرد.

captcha