الگو قراردادن سیره ائمه اطهار(ع)، معیار سبک زندگی دینی است
کد خبر: 1447154
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
حجت‌الاسلام حورائیان:

الگو قراردادن سیره ائمه اطهار(ع)، معیار سبک زندگی دینی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: یک استاد حوزه و دانشگاه در خراسان شمالی، با ذکر اینکه الگو قراردادن سیره ائمه اطهار(ع)، معیار سبک زندگی دینی است، افزود: تمسک به اهل بیت(ع) سعادت اخروی و دنیوی را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین حلوائیان، استاد حوزه و دانشگاه پنجشنبه شب، 13 شهریور در جشن زیر سایه خورشید به مناسبت میلاد ثامن‌الحجج(ع) در بجنورد، اظهار کرد: برقراری ارتباط معنوی، اشتیاق به اهل بیت(ع) و استجابت حاجات و تحولات معنوی به میزان و بعد مسافت مربوط نیست، چرا که این موضوع ارتباطی قلبی است.
وی با ذکر اینکه الگو قراردادن سیره ائمه اطهار(ع)، معیار سبک زندگی دینی است، افزود: تمسک به اهل بیت(ع) سعادت اخروی و دنیوی را در پی دارد.
حجت‌الاسلام حلوائیان با اشاره به حضور خادمان رضوی در استان، آن را توفیقی ارزشمند دانست و این امر را زمینه برقراری ارتباط معنوی بیشتر مردم با ساحت ربانی ثامن‌الحجج(ع) خواند.
وی تمسک به ائمه اطهار را به جوان‌های حاضر در مراسم توصیه کرد و این مهم را سبب زیبایی ظاهری و باطنی خواند.
حجت‌الاسلام حلوائیان همچنین گفت: امروز جوان‌ها برای زیبایی جسمی و ظاهری خود هزینه‌های زمانی و مالی فراوانی صرف می‌کنند، اما باید بدانند تنها راز زیبایی توجه به ارزش‌های دینی و الگو قرار دادن سیره ائمه اطهار(ع) و همواره با اهل بیت عصمت و طهارت مأنوس بودن است.

captcha