چهارمین دوره آموزشی ائمه جماعات مدارس فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 1446333
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
مسیب‌زاده:

چهارمین دوره آموزشی ائمه جماعات مدارس فردا آغاز می‌شود

گروه جامعه: مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گفت: چهارمین دوره آموزشی ـ توجیهی ائمه جماعات مدارس کشور پنجشنبه، ۱۳ شهریورماه در استان قم آغاز می‌شود.

محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به دوره‌های آموزشی ـ توجیهی که از ابتدای فصل تابستان آغاز شده است، گفت: تاکنون سه دوره آموزشی در استان‌های مختلف برگزار شده که در این سه دوره، هزار و 400 نفر از طلاب و ائمه جماعات مدارس آموزش دیده‌اند.
وی افزود: چهارمین دوره آموزشی ـ توجیهی ائمه جماعات مدارس کشور نیز صبح روز پنجشنبه، 13 شهریورماه با حضور 400 نفر از ائمه جماعات مدارس در استان قم آغاز و تا یکشنبه، 16 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
مسیب‌زاده در ادامه گفت: دوره آموزشی ـ توجیهی ائمه جماعات مدارس کشور با هماهنگی ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود که در این دوره‌ها سعی داشته‌ایم از بهترین اساتید و کارشناسان دینی کشور از جمله، حجج اسلام کلباسی، بهشتی، طائب، سبحانی‌نیا و... بهره بگیریم و کلاس‌های آموزشی این دوره را با حضور این اساتید برگزار کنیم.
وی ادامه داد: در این دوره آموزشی فقط آموزش‌های تخصصی حوزه دانش‌آموزی از جمله؛ مهارت سخنرانی کوتاه، شیوه‌های دعوت به نماز، مهارت دسته‌بندی احکام، بایستگی‌های نماز و امام جماعت و... به ائمه جماعات مدارس ارائه خواهد شد و یک دوره کارورزی سخنرانی کوتاه نیز برای آنها برگزار می‌شود.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با بیان اینکه این دوره آموزشی در سالن حضرت مریم(س) ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این دوره آموزشی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز به عنوان سخنران و مدرس حضور خواهد داشت.

captcha