ضرورت بهره‌مندی سبک زندگی اسلامی از سیره رضوی
کد خبر: 1445873
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
حجت‌الاسلام ذوالفقاری تأکید کرد:

ضرورت بهره‌مندی سبک زندگی اسلامی از سیره رضوی

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا همه افراد جامعه با شناخت کافی از فرهنگ و سیره رضوی، سبک زندگی اسلامی را در زندگی روزمره خودشان پیاده کنند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا همه افراد جامعه با شناخت کافی از فرهنگ و سیره رضوی، سبک زندگی اسلامی را در زندگی روزمره خودشان پیاده کنند. ‌

وی افزود: فضاسازی جامعه با اصول و ارزش‌های اسلامی برگرفته از سیره ائمه معصومین(ع) سبب جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان به دین اسلام می‌شود و اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی نیز نقش بسیار ارزنده‌ای در ایجاد روحیه نشاط و بصیرت‌افزایی در جامعه دارد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به حضور پرشور مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان در جشن‌های دهه کرامت در مساجد و مراسم جشن ولادت خورشید طوس علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بر ایجاد زمینه‌های جذب همیشگی و دائم جوانان به مساجد تأکید کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اظهار کرد:‌ دهه کرامت فرصتی برای آشنایی بیشتر با خاندان رسالت، درس‌آموزی از ایشان، ترویج ارزش‌ها و معارف اسلامی و تجدید پیمان با ولایت است.

وی ادامه داد: خداوند به‌‌دلیل وجود نازنین حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)، ملت ایران را همواره مورد لطف قرار داده است.

این مقام مسئول در پایان برگزاری مسابقات فوتبال جام مساجد بین اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، برپایی نمایشگاه‌های عکس و نقاشی امام رضا(ع) در مساجد، ارسال پیامک به‌مناسبت دهه کرامت، برگزاری مراسم تقدیر از فعالان دختر عضو کانون‌های مساجد به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، اعزام 750 نفراز فعالان کانون‌‌های مساجد مرکزی به مشهد مقدس، توزیع بروشور و بسته فرهنگی بین اعزام شدگان به اردوی مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه در دهه کرامت عنوان کرد.

captcha