مملکت ایران جایی نیست که بدخواهان و زورگویان بتوانند بدون اجازه از آن عبور کنند
کد خبر: 1444017
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانیباء(ص):

مملکت ایران جایی نیست که بدخواهان و زورگویان بتوانند بدون اجازه از آن عبور کنند

کانون خبرنگاران نبأ/حمیدرضا گل محمدی: فرزاد اسماعیلی در جمع بسیجیان کوی‌های سازمانی گروه پدافند هوایی بابلسر گفت: این مملکت جایی نیست که امثال بدخواهان و زورگویان بتوانند بدون اجازه از آن عبور کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانیباء(ص) در جمع بسیجیان کوی‌های سازمانی گروه پدافند هوایی بابلسر گفت: درود می‌فرستیم بر روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و نیز بر شما عزیزانی که در این رزمایش شرکت دارید. سن و سال شما نشان می‎دهد که در زمان انقلاب و جنگ حضور نداشته و امام(ره) را ندیده‌اید اما امام را خوب می‌شناسید و پیرو راه آن امام عزیز هستید.

وی افزود: مکتب امام مکتب شهامت، شجاعت، ایثارگری و آزادگی و ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) است و شما بسیجیان نیز رهروان و ادامه‌دهندگان راه این مکتب هستید.

اسماعیلی تأکید کرد: این مملکت جایی نیست که امثال بدخواهان و زورگویان و دیگران بتوانند بدون اجازه از آن عبور کنند چراکه این مملکت مقدس است و مردمی دارد آزاده که حرف و عمل و قدرتش تاکنون هیچ‌گاه تغیر نکرده است.

وی تصریح کرد: بسیج در جمهوری اسلامی ایران مقدس  است. بسیج مظلوم است اما مقتدر، که توانسته با این اقتدار پهباد اسرائیلی را پس از 43 دقیقه تعقیب و گریز در این آسمان پرترافیک هوایی و شلوغ بدون اینکه آسیبی به هواپیماهای مسافربری برساند، در عرض دو دقیقه درگیری از بین ببرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانیباء(ص) با اشاره به کلام گهربار امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی که ما می‌توانیم، بیان کرد: شما بسیجیان در زمان امام(ره) افتخار سربازی ایشان را نداشته‌اید اما امروز این افتخار را دارید که سرباز مقام معظم رهبری در این برهه و زمان باشید و در راه ایشان برای استقلال و امنیت کشور گام بردارید.

وی در ادامه با ارائه این مطلب که ما و شما عزیزان بسیجی عاشورا و تاسوعا را ندیده‌ایم و در قیام امام حسین(ع) حضور نداشته‌ایم، اما پیرو این مکتب هستیم، اظهار کرد: این حرکت و رزمایش شما بسیجیان عزیز برای اولین بار در کنار برادران ارتشی درخشش بسیج  را به همراه دارد.

وی در پایان بیان کرد: شما بسیجیان این افتخار را دارید که در کشور جمهوری اسلامی ایران زودتر از دیگران لباس امام زمان(عج) را بر تن کرده‌اید.

captcha