اجرای صحیح امر به معروف از ترویج گناه در جامعه جلوگیری می‌کند
کد خبر: 1441133
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱

اجرای صحیح امر به معروف از ترویج گناه در جامعه جلوگیری می‌کند

گروه اجتماعی: مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان بستان‌آباد اظهار کرد: اجرای صحیح امر به معروف از ترویج گناه در جامعه جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، نصرالله فتحیان، مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان بستان‌آباد شب گذشته، 28 مرداد در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه تیکمه‌داش با اشاره به هجمه‌های فرهنگی نظام سلطه و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران از نعمت بزرگ ولی فقیه برخوردار بوده و دشمن موفق نمی‌شود به اهداف شیطانی خود دست یابد؛ چراکه امر به معروف درشرایط کنونی اهداف شوم دشمنان را در جامعه از بین می‌‏برد.
وی ادامه داد: گروهک‌های منافق و دشمنان اسلام بخش زیادی از برنامه‌ریزی‌های خود را بر زنان مسلمان اختصاص داده‌اند؛ چراکه معتقدند زنان یک جامعه می‏‌توانند تأثیرگذاری بسیاری در شکل‌گیری فرهنگ خانواده و سپس جامعه داشته باشند.
فتحیان درخصوص جنگ نرم و اقدامات دشمن افزود: دشمن معتقد است مردم ایران آزادی ندارند و حجاب نیز مانع پیشرفت زنان است، اما خوشبختانه نشان داده شده که آمار بالای فساد و طلاق در غرب به‌دلیل نبود حجاب و عفت در میان آنهاست.
وی با تأکید براینکه اجرای درست امر به معروف از ترویج گناه در جامعه جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: انسان باید در همه کارهای خود خداوند را در‌نظر داشته باشد، این امر موجب حفظ حیا و عفت در انسان می‏‌شود.
مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان بستان‌آباد تأکید کرد: ترویج حجاب و عفاف ‌میان بانوان بدحجاب که دچار گمراهی شده‌‏اند از وظایف مهم زنان بسیجی به‌شمار می‏‌رود.

captcha