100 خانه دیجیتال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ساخته می‌شود
کد خبر: 1411563
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱

100 خانه دیجیتال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ساخته می‌شود

گروه فضای مجازی: سرپرست دبیرخانه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران اعلام کرد: طی سال جاری خانه‌های دیجیتال کانون‌‌های مساجد استان تهران از 70 خانه به 170 خانه دیجیتال افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد گلی، سرپرست دبیرخانه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در پاسخ به این سؤال که اکنون جوانان به دنبال استفاده از چه امکاناتی در اوقات فراغت خود هستند؟ گفت: همه آموزش‌ها و فعالیت‌هایی که در اوقات فراغت تجربه شده است نیاز جوانان ما است.
وی تصریح کرد: البته بایستی دائمی و به صورت سالیانه نیازسنجی‌های جدیدی صورت بگیرد و نیازهایی که بین نوجوانان و جوانان اولویت دارند بخش بیشتری از برنامه‌های اوقات فراغت را به خود اختصاص دهند.
حجت‌الاسلام گلی حوزه فضای مجازی و it را یکی از نیازهای اولویت‌دار برای جوانان دانست و اظهار کرد: بر اساس همین نیاز در حال توسعه خانه‌های دیجیتال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم.
وی از وجود 70 خانه دیجیتال در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان تهران خبر داد و اعلام کرد: طی سال جاری این تعداد را به 170 کانون دیجیتال افزایش خواهیم داد.
گلی خانه‌های دیجیتال را فرصتی دانست که جوانان از فضاهای مجازی، IT، نرم‌افزارها و امکانات تحقیقاتی و مطالعاتی برای گذران اوقات فراغت خودشان به صورت صحیح استفاده کنند.

captcha