شهدا، ثمره تربیت الهی و حب اهل بیت(ع) هستند
کد خبر: 1400863
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶

شهدا، ثمره تربیت الهی و حب اهل بیت(ع) هستند

گروه اجتماعی: مدیر عامل شرکت گاز زنجان اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس، از دامان پاک پدران و مادرانی که دل در گروی اهل بیت(ع) داشته و با تربیت الهی و اعتقادی مردان سرافرازی را تقدیم انقلاب کردند، پرورش یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، سید‌سعید عسگریان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان شب گذشته، 8 اردیبهشت در دیدار با خانواده‌های شهیدان حسن و محسن موسوی‌نژاد و غلامرضا برموزیان، اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس، از دامان پاک پدران و مادرانی که دل در گروی اهل بیت(ع) داشته و با تربیت الهی و اعتقادی مردان سرافرازی را تقدیم انقلاب کردند، پرورش یافته‌اند.
وی افزود: این انقلاب با خون شهدا بیمه شده است و خانواده‌های معظم شهدا با تربیت شایسته فرزندانشان نشان دادند که می‌توان فرزندانی را تقدیم میهن کرد که از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مردانه و با شهامت حفاظت و پاسداری کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: امنیت و آرامش امروز ملت ایران، ثمره رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جوانانی است که با بصیرت و آگاهی راه امامت و ولایت را پیموده و در این مسیر، شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز خانواده بزرگوار آنان مسیر انقلاب را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.
عسگریان با اشاره به ضرورت تداوم راه شهدا، ابراز کرد: همه باید تلاش کنیم تا با بصیرت و آگاهی، حضور همیشگی در صحنه و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، به‌عنوان سرباز این نظام ادامه‌دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.
گفتنی است؛ شهید 22 ساله، سید‌حسن موسوی‌نژاد در منطقه عملیاتی بانه، شهید 20 ساله سید‌محسن موسوی‌نژاد با ترور در زنجان و شهید 19 ساله غلامرضا برموزیان در منطقه عملیاتی فاو در راه تلاش برای آزادسازی کشور از یوغ استعمار و ابرقدرت‌های جهان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

captcha