رسانه ملی در ترغیب مردم و دلگرمی متسابقان مسابقات قرآن نقش بسزایی دارد
کد خبر: 1373821
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
یاراحمدی:

رسانه ملی در ترغیب مردم و دلگرمی متسابقان مسابقات قرآن نقش بسزایی دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رسانه ملی هم در ایجاد انگیزه و ترغیب مردم به شرکت در مسابقات سراسری قرآن و هم ایجاد دلگرمی در متسابقان سهم بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نشست  هماهنگی مسئولان و معاونان اداره‌کل اوقاف و صدا و سیمای مرکز فارس‌ امروز، 21 بهمن جهت پوشش برنامه‌های سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد.
در این نشست، ولی یار‌احمدی، مدیر مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: خوشبختانه همه مدیران استان فارس ضمن استقبال و حمایت خود جهت برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سومین حرم اهل بیت(ع)، شور و هیجان خاصی را به‌وجود آورده‌اند.
یاراحمدی تأکید کرد: عمده مطالبه ما از صدا و سیما، فضاسازی قرآنی در تمامی شهرستان‌های استان فارس و نیز استفاده از ظرفیت حضور نخبگان قرآنی است، چراکه رسانه ملی هم در ایجاد انگیزه و ترغیب مردم به شرکت در این‌گونه فعالیت‌های قرآنی و هم ایجاد دلگرمی در متسابقان سهم بسزایی دارد.
وی به نقش مهم رسانه در انعکاس برنامه‌های مسابقات اشاره کرد و افزود: رسالت صدا و سیما ارتقای شاخص ارزش‌های فرهنگ عمومی کشور است و در مباحث آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نقشی کلیدی دارد.
مدیر مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: زمانی‌که مراسمی در فضای یک سالن برگزار می‌شود تنها تأثیرش بر روی حضار و کسانی‌که در محل برگزاری گرد هم آمده‌اند است، اما اگر رسانه آن فعالیت را به‌نحو مطلوب پوشش دهد، تأثیرش بر کل جامعه خواهد بود.

captcha