پیام استاندار قم به مناسبت یوم‌الله 19 دی
کد خبر: 1352774
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

پیام استاندار قم به مناسبت یوم‌الله 19 دی

خبرنگاران افتخاری/ جلال بیطرفان:استاندار قم به مناسبت یوم‌الله 19 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

 به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در متن این بیانیه آمده است: «یوم‌الله 19 دی نقطه آغاز مبارزه همه جانبه علیه رژیم ستمگر و مستبد طاغوت و یادآور روزی است که مردم ظلم‌ستیز قم با رهبری پیشوا و مقتدای خود امام خمینی(ره) و هم‌پیوستگی زائدالوصف با روحانیت معظم در امر دفاع از اسلام به مقابله با سرنیزه عمال بی‌حیثیت اجانب پرداختند و اسطوره کتاب انقلاب شدند.
فریاد پرخروش و هم‌آهنگ مردم ولایت‌مدار و بابصیرت قم در روز 19 دی‌ماه سال 1356 خواب دژخیمان رژیم دست‌پرورده و خائن پهلوی را برآشفت و این غیورمردان با سرخی خون خود و آبیاری درخت اسلام زمینه‌ساز حماسه‌ای تاریخی و ماندگار شدند که تا ابد همچون برگ زرینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد.
میوه پربار انقلاب سال 1357 استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که موجب الگو شدن حرکت عظیم مردمی با اتکا به حبل‌المتین الهی و رهبری مرجع شیعیان جهان شده و موجبات بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان را مهیا کرده است.
امروز با گذشت بیش از سه دهه از این حرکت عظیم و رویش جوانه‌های ایثار و از خودگذشتگی، مردم ولایت‌مدار قم همچنان در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های ناب امام خمینی(ره) و نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای لبیک می‌گویند و با مشت پولادین خود دهان مستبدان و زورگویان استکبار جهانی را نشانه می روند».

captcha