کارگروه مشترک سازمان تأمین‌اجتماعی و حوزه‌های علمیه کشور تشکیل شد
کد خبر: 1343111
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

کارگروه مشترک سازمان تأمین‌اجتماعی و حوزه‌های علمیه کشور تشکیل شد

گروه سلامت: کارگروه مشترک سازمان تأمین‌اجتماعی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با هدف بررسی مسائل مربوط به بیمه طلاب و روحانیون تشکیل شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، رضا امینی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در نخستین جلسه این کارگروه که در محل مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار شد، گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یکی از کارفرمایان بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی است.



امینی افزود: مجموعه تأمین‌اجتماعی کشور احترام خاصی برای قشر فرهیخته روحانیت قائل است و همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به طلاب ارائه کند؛ سازمان با دوراندیشی و اتخاذ تدابیر ویژه توانسته با صلابت خدمتگزار تمام بیمه‌شدگان باشد.



وی خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی بیمه‌شدگان در درجه اول اهمیت قرار دارد و به همین منظور با نظر مساعد مدیریت عامل سازمان، قوانین مربوط به کمیسیون‌های پزشکی درحال بازنگری است.



امینی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح ارائه لیست اینترنتی توسط کارفرمایان گفت: با آماده شدن تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم تا پایان سال‌جاری، تمامی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی به صورت اینترنتی ارائه می‌شود.



براساس گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام هادی اکبری، معاون مسکن و تأمین‌اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور نیز در این نشست روحانیون را پشتوانه فکری انقلاب شکوهمند اسلامی برشمرد و گفت: قشر روحانیت به دنبال ترویج و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) است و این امر وظیفه مدیران و مسئولان را در پیگیری امور مربوط به روحانیون دوچندان می‌کند.



حجت‌الاسلام اکبری خواستار تعامل بیشتر سازمان تأمین‌اجتماعی با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شد و افزود:‌ تعامل روزافزون تأمین‌اجتماعی و مرکز خدمات می‌تواند منشأ اثرات پربرکت برای بیمه‌شدگان و به ویژه طلاب باشد.

captcha