شخصیت انقلابی عسگر اولادی مورد اعتماد امام خمینی(ره)، رهبری و مراجع بود
کد خبر: 1333808
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲
آیت‎الله استادی:

شخصیت انقلابی عسگر اولادی مورد اعتماد امام خمینی(ره)، رهبری و مراجع بود

گروه سیاسی: آیت‎الله رضا استادی از استادان برجسته حوزه علمیه قم گفت: شخصیت انقلابی مرحوم عسگر اولادی مورد اعتماد امام خمینی(ره)،رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید بود.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم آیت‌الله رضا استادی، امام جمعه قم عصر امروز 14 آذر در دیدار خانواده مرحوم حبیب‎الله عسگر اولادی و اعضای هیئت موتلفه اسلامی، به مهم‎ترین ویژگی‎های وی اشاره کرد و گفت: مرحوم عسگر اولادی همواره به عنوان فردی انقلابی مورد اعتماد امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و مراجع بود.
دبیر شورای عالی حوزه‎های علمیه تصریح کرد: مرحوم عسگر اولادی فردی متواضع، متدین، انقلابی و دلسوز بود که مهم‎ترین ویژگی وی انجام فعالیت‎های خداپسندانه در مسئولیت‏‎های مختلف است.
وی با تاکید بر الگو گرفتن از خصوصیات آن مرحوم افزود: باید مراقب باشیم که روش زندگی و مرام مرحوم عسگر اولادی الگوی ما قرار بگیرد و روش وی ادامه داشته باشد همچنین باید کتاب و اثری از خدمات ارزنده وی به منظور آشنایی مردم با فعالیت‎هایش منتشر شود.
این استاد حوزه خاطرنشان کرد: شخصیت ایشان موجب تداوم حزب موتلفه اسلامی شد و خدمات ماندگار ایشان در کمیته امداد همچنان ماندگار و پابرجاست و وی در طول زندگی خود نیز مشکلات بسیاری از نیازمندان را با فعالیت‎های خداپسندانه‎اش رفع کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مرحوم عسگر اولادی در هر مسئولیتی که حضور داشتند تقوا را سرلوحه فعالیت‎هایش قرار داد که این ویژگی‎های مهم باید در زندگی نزدیکان و خانواده وی و همچنین همه ما قرار گیرد.

captcha