سالمندان؛ پشتوانه عقلی-فکری آحاد جامعه
کد خبر: 1332716
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

سالمندان؛ پشتوانه عقلی-فکری آحاد جامعه

گروه اجتماعی: گلستانی‌فرد گفت: سالمندان چه به‌عنوان پدری برای خانواده و چه به عنوان مجموعه‌ای با تجربه کاری برای کشور، با وجود کهولت سن پشتوانه عقلی و فکری بزرگی برای همه ما و جامعه محسوب می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، علی محمد گلستانی‎فرد، معاون سیاسی-امنیتی استانداری خراسان  جنوبی روزگذشته، 13 آذر  در دومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان خراسان جنوبی، گفت: شورای ساماندهی امور سالمندان یکی از جلسات مهم و حیاتی استان به شمار می‌رود.



وی ادامه داد: کسانی که امروز از آنها به عنوان سالمند یاد می‌شود در سال‌های نه چندان دور از جمله جوانان غیور و رشید این مملکت بوده‌اند.



معاون سیاسی-امنیتی استانداری خراسان جنوبی افزود: امروز اگر امکانات رفاهی، تفریحی و امنیتی چه از لحاظ مادی و معنوی برای ما فراهم است حاصل دست رنج این بزرگان بوده است.



گلستانی‎فرد افزود: شرایط بالارفتن سن این بزرگواران از لحاظ امنیتی و فیزیکی برای آنها مشکلاتی را به وجود می‌آورد که نیازمند یاری آحاد جامعه هستند.



وی گفت: این قشر چه به‌عنوان پدری برای خانواده و چه به عنوان مجموعه‌ای با تجربه کاری برای کشور، با وجود کهولت سن پشتوانه عقلی و فکری بزرگی برای همه ما و جامعه محسوب می‌شوند.



معاون سیاسی- امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که سالمندان برکت ما، خانواده و کشور هستند، یادآور شد: وظیفه ما حکم می‎کند تمامی امکانات رفاهی و زندگی سالم چه در محیط‌های عمومی و چه خصوصی برای آنها فراهم کنیم.



گلستانی‎فرد ادامه داد: وظیفه و تکلیف تمامی ادارات و سازمان‌های ما است که تمامی مصوبات ارائه شده را اجرایی کرده و در صورت امکان اجرایی نشدن آن، برای اجرایی شدن آن چاره‌اندیشی کنند.



وی با بیان این‌که دیگران کاشتند ما بخوریم ما بکاریم و خودمان بخوریم، خاطرنشان کرد: سالمندی دورانی است که برای همه امکان دارد رخ دهد، با اجرایی شدن مصوبات نه تنها به سالمندان حال کمک و خدمت‌رسانی می‌شود که برای آینده خودمان هم مفید خواهد بود.

captcha