مسابقات قرآن دانشجويان منطقه 3 كشور در بيرجند پايان يافت
کد خبر: 993921
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات قرآن دانشجويان منطقه 3 كشور در بيرجند پايان يافت

بيست ‌و هفتمين دوره مسابقات قرآن دانشجويان منطقه 3 كشور سه‌شنبه پنجم ارديبهشت‌ماه در محل تالار فيروزه دانشگاه بيرجند با معرفی نفرات برتر پايان يافت.


گروه فعاليت‌های قرآنی: بيست ‌و هفتمين دوره مسابقات قرآن دانشجويان منطقه 3 كشور سه‌شنبه پنجم ارديبهشت‌ماه در محل تالار فيروزه دانشگاه بيرجند با معرفی نفرات برتر پايان يافت.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خراسان جنوبی در اين مسابقات 315 دانشجوی دختر و پسر از 35 دانشگاه از استان‌های گيلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و سمنان طی روزهای سوم تا پنجم ارديبهشت‌ماه با يكديگر رقابت كردند.


براساس رأی هيئت داوران اين مسابقات، نفرات برگزيده با دريافت لوح تقدير و جوايزی در دو بخش شفاهی و كتبی معرفی شدند.


در بخش بانوان اين مسابقات در رشته قرائت تحقيق؛ نجمه گليار از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه اول، معصومه ابدی از دانشگاه علوم و فنون مازندران رتبه دوم و طيبه‌سادات رضوی از دانشگاه بيرجند رتبه سوم را كسب كردند.


در رشته قرائت ترتيل نرگس نصيری از دانشگاه صنعتی شاهرود رتبه اول، فرزانه كلالی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه دوم و فريبا اكبريان از دانشگاه گلستان رتبه سوم اين مسابقات را كسب كردند.


در رشته حفظ كل، زينب كيخا از دانشگاه علوم و منابع طبيعی گرگان رتبه اول، نجمه ملك‌پور از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه دوم و رقيه سجادی از مؤسسه آموزش عالی سجاد مشهد رتبه سوم را كسب كردند.


در حفظ 20 جزء اين مسابقات، قدسيه رضوانی از دانشگاه علوم و فنون مازندران رتبه اول، سكينه توفيقی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه دوم و مريم عليزاده افروزی از دانشگاه علوم و فنون مازندران را كسب كردند.


در حفظ 10 جزء، منيره حسين‌زاده از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه اول، نرجس رجب‌نژاد از دانشگاه علوم و فنون مازندران رتبه دوم و عطيه تبيانيان از دانشگاه سمنان رتبه سوم اين مسابقات را كسب كرد.


در بخش آقايان در رشته قرائت تحقيق؛ محسن بزم‌آرا از دانشگاه بيرجند رتبه اول، محمدحسين امين‌بهشتی از آموزش عالی امام رضا(ع) رتبه دوم و سيدمحمد طاهايی از دانشگاه علوم و فنون مازندران رتبه سوم اين مسابقات را كسب كرد.


در رشته قرائت ترتيل سيدحجت ترحمی از مؤسسه آموزش عالی حكمت رضوی رتبه اول، محمدحسن ده‌دشت از دانشگاه سمنان رتبه دوم، محمد شيرين از دانشگاه بجنورد موفق به كسب رتبه سوم اين مسابقات شدند.


در رشته حفظ‌كل قرآن، حسن گرمی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه اول، سعيد قره‌داشی از مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد رتبه دوم و حسين كوه‌دو از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه سوم اين مسابقات را كسب كردند.


در رشته حفظ 20 جزء، محسن حسين‌خواه از دانشگاه گيلان رتبه اول، محمد طهوريان از دانشگاه فردوسی


مشهد رتبه دوم و جلال رضايی تيجی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی رتبه سوم اين مسابقات را كسب كردند.


در رشته حفظ 10 جزء، سلمان قاسمی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مصطفی فريدونی از دانشگاه فردوسی مشهد و عباس ربيعی از دانشگاه صنعتی نوشيروان بابل به ترتيب رتبه اول تا سوم اين مسابقات را كسب


كردند.


در بخش كتابخوانی مسابقات در رشته قرآن‌شناسی، محسن حسين‌خواه از دانشگاه گيلان، فرزاد زاهد از مؤسسه آموزش عالی تربت حيدريه و صغری يزدانی از دانشگاه مازندران به ترتيب رتبه اول تا سوم مسابقات را كسب كردند.


در رشته مفاهيم قرآنی، عارف پيشه‌ور از دانشگاه بيرجند رتبه اول، روح‌الله سبزی از دانشگاه امام رضا(ع) رتبه دوم و رضا هدايتی‌كرد از دانشگاه گلستان رتبه سوم را كسب كردند.


در رشته فرازهايی از قرآن و عتر ت اين مسابقات آريا دهقانی از دانشگاه گيلان، محمود سعادتی از دانشگاه دامغان و فاطمه‌سادات حجازی از دانشگاه فردوسی مشهد به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كردند.


در رشته زندگانی چهارده معصوم عليرضا جعفرپوركامی از دانشگاه گيلان، سمانه اسماعيل‌زاده از دانشگاه فردوسی مشهد و ماريا جوشن از دانشگاه منابع طبيعی ساری رتبه اول تا سوم اين مسابقات را كسب كردند.

captcha