کد خبر: 4309026
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۴ - ۲۳:۳۰

تولید «بازی ۲۵» با هدف تمرین کار تیمی با الهام از طوفان الاقصی

چهارمین نشست «دالان نوآوری» با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق در آستانه سالگرد هفتم اکتبر و با بررسی و معرفی «بازی ۲۵» که با الهام از اتفاقات طوفان الاقصی طراحی شده است برگزار شد.

تولید «بازی ۲۵» با هدف تمرین کار تیمی با الهام از طوفان الاقصیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی طاهرزاده، مدیرعامل مجموعه «امین هزارتوی شگفتی» در چهارمین نشست «دالان نوآوری» که با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق امروز، ۱۳ مهرماه از سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی توانمند در فضای فرهنگی و سازمانی بیان کرد: «بازی ۲۵» محصولی خلاقانه و هدفمند است.

وی گفت: «بازی ۲۵» در قالبی تعاملی-رقابتی و با الهام از اتفاقات طوفان الاقصی طراحی شده است و این رویداد تاریخی بستری مناسب برای شبیه‌سازی موقعیت‌های واقعی سازمانی و تمرین مهارت‌های کار تیمی و حل مسئله فراهم می‌کند.

طاهرزاده افزود: این بازی بر مفاهیم کلیدی مانند استراتژی، برنامه‌ریزی، مدیریت منابع و همکاری برای دستیابی به هدف مشترک تمرکز دارد و هدف اصلی آن ایجاد تجربه‌ای آموزشی و جذاب در زمینه کار تیمی و تصمیم‌گیری گروهی است.

وی ادامه داد: «بازی ۲۵» صرفاً یک سرگرمی نیست بلکه ابزاری برای آموزش غیرمستقیم مهارت‌های ارتباطی، حل مسائل پیچیده و هم‌افزایی در محیط‌های کاری و خانوادگی است و طراحی گیم‌پلی این بازی با استفاده از عناصر رویداد طوفان الاقصی مانند تونل، بمباران و هدف‌گیری تانک‌های مرکاوا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و ماندگار برای مخاطبان به‌ویژه نسل جوان رقم می‌زند.

مدیر مجموعه «امین هزارتوی شگفتی» اظهار کرد: بازی ۲۵ به گونه‌ای طراحی شده است که برای گروه‌های سنی مختلف و سطوح مهارتی گوناگون قابل بازی باشد و این ویژگی آن را به انتخابی ایده‌آل برای استفاده در محیط کار و همچنین در جمع خانواده‌ها تبدیل می‌کند که در رویداد‌های سازمانی، دورهمی‌های کارکنان و حتی به عنوان هدیه‌ای ارزشمند برای کارکنان و خانواده‌هایشان در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: «بازی ۲۵» توسط مجموعه «امین هزارتوی شگفتی» از واحد‌های فناور مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق قم توسعه یافته است و این مرکز با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق، میزبان «بازی ۲۵» در چهارمین نشست دالان نوآوری بود.

طاهرزاده بیان کرد: حمایت از بازی‌های ضداسرائیلی، به‌ویژه در بستر فرهنگی و رسانه‌ای، نه‌تنها یک کنش هنری و سرگرمی‌محور است، بلکه اقدامی راهبردی در جنگ روایت‌ها و مقاومت نرم محسوب می‌شود.

یادآور می‌شود، این محصول هم‌اکنون از طریق فن‌دالان به نشانی fandalan.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha