هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است
کد خبر: 4210760
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است

‌آیت‌الله عبادی گفت: هدف اصلی ارتش جمهوری اسلامی خدمت به مردم در مناسبت‌های مختلف، حوادث، آبادانی کشور و ایجاد امنیت در جامعه است.

آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی آیت‌الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دیدار فرماندهان ارتش که به‌مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد، با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: فلسفه وجودی نیرو‌های نظامی و ارتشی ایران با سایر کشور‌ها متفاوت است و در ایران نیرو‌های ارتش خدمت‌رسان مردم هستند.

وی بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی در خدمت دین و اسلام است و خطر‌ها را همواره به جان می‌خرد که در اصل کار ارتش نظامی نیست بلکه خدمات‌رسانی و کمک به مردم در مواقع مختلف است.

عبادی با بیان اینکه ارتش ما در ایران اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار است، گفت: امروز اقتدار ما در ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است و نیرو‌های مسلح همواره در کنار مردم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز از برکات انقلاب اسلامی، ارتش به دستاورد‌های بزرگی دست یافته و به خودکفایی در جهت ساخت تجهیزات نظامی رسیده است و دارای روحیه اخلاق، ایثار و ارزش‌هاست.

در ابتدای این دیدار فرمانده ارشد نظامی آجا در استان هم با گرامیداشت روز ۲۹ ارتش و هفته ارتش به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

انتهای پیام
captcha