منتخبان مسابقات کتابخوانی منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4210694
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

منتخبان مسابقات کتابخوانی منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان تجلیل شدند

آیین تجلیل از منتخبان مسابقات کتابخوانی «نماز و مهدویت»، «حفظ آیات مهدوی»، «چهل حدیث نماز» و «کاردستی نماز» ویژه فرزندان کارکنان منابع طبیعی لرستان برگزار شد. 

تجلیل از منتخبان مسابقات کتابخوانی «نماز و مهدویت» منابع طبیعی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان چهار مسابقه با موضوعات کتابخوانی «نماز و مهدویت» ویژه کارکنان منابع طبیعی، «حفظ آیات مهدوی» ویژه فرزندان کارکنان منابع طبیعی، «چهل حدیث نماز» ویژه کارکنان و خانواده کارکنان منابع طبیعی و «کاردستی نماز» ویژه فرزندان کارکنان منابع طبیعی استان لرستان برگزار شد. 

آیین معرفی منتخبان و تجلیل از برگزیدگان این مسابقات روز گذشته، 27 فروردین‌ماه در نمازخانه اداره‌کل منابع طبیعی لرستان برگزار و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از منتخبان تجلیل شد.

مسابقه کتابخوانی «نماز و مهدویت» به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی لرستان اسفندماه سال گذشته به‌مناسبت نیمه شعبان در بستر فضای مجازی پیام‌رسان داخلی ایتا برگزار شده بود که تعداد ۵۸ نفر از شرکت‌کنندگان جواب صحیح را ارسال کردند که به قید قرعه چهارده نفر از کارکنان این اداره‌کل به‌عنوان برنده انتخاب شدند که طی این مراسم با حضور حجت‌الاسلام حیات‌الغیبی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی لرستان از آنها تجلیل شد.

زیبا پیرمحمدی از کوهدشت، حجیر آزادی از بروجرد، سعید یوسفوند از خرم‌آباد، سجاد نظری از  بروجرد، علی حیدری، امیرمحمد نظرپوری، مریم محمدی، زهرا مردانی، عصمت اوستاخ، مریم عزیزی‌منفرد، سیده زهرا خراسانی، مریم کامیاب، فاطمه شیریان و مجید سپهوند از منتخبان این مسابقه کتابخوانی هستند.

همچنین در مسابقه «چهل حدیث نماز» ویژه کارکنان منابع طبیعی و خانواده‌های آنان که به‌صورت آنلاین در بستر  فضای مجازی برگزار شد، ۱۱۵ نفر شرکت کردند که تعداد ۹ نفر جواب صحیح مسابقه را در فرم مربوطه ثبت کردند که شامل مریم عزیزی‌منفرد، فاطمه احمدی، امیر عزیزی‌میری، زینب جوانمرد، مژگان حسنوند، مجتبی جعفری، شهناز تقی‌زاده، عرفان لطیفیان و سیده زهرا خراسانی هستند.

همچنین در این آیین از منتخبان مسابقات کاردستی نماز و حفظ و مفاهیم آیات مهدوی ویژه فرزندان کارکنان منابع طبیعی استان لرستان نیز تقدیر شد که منتخبان این مسابقه محمدحسین دهقان، محمدصدرا مرادیانی، پارمیس و پانیسا کوهنشین هستند.

 

انتهای پیام
captcha