پوزه دشمنان اسلام را به خاک مالیدید
کد خبر: 4210662
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
آیت الله اراکی خطاب به نیرو‌های مسلح ایران

پوزه دشمنان اسلام را به خاک مالیدید

استاد حوزه قم در نامه‌ای خطاب به رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: پوزه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را به خاک مالیدید.

آیت‌الله محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات موفق و غرورآفرین «وعده صادق» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خطاب به سردار باقری نامه‌ای ارسال کرد.

متن نامه آیت‌الله اراکی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز اسلام برادر بزرگوار سرلشکر باقری (دام عزه)
ریاست محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمه‌الله
اقدام قهرمانانۀ سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی که با همراهی نیرو‌های سربلند ارتش جمهوری اسلامی در هجوم عدالت طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین انجام گرفت دل مظلومین عالم را شاد و پوزه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید.

بر خود فرض می‌دانم از جنابعالی و فرماندهی دلاور سپاه پاسداران و فرمانده مقتدر نیروی هوا فضای سپاه و فرماندهی معظم ارتش اسلام و تمامی همکاران و دست اندرکاران این اقدام مجاهدانۀ بزرگ تشکر نموده و از خدای بزرگ برای شما و تمامی رزمندگان اسلام پیروزی نهایی عاجل بر سپاه کفر و ستم را مسألت دارم.

این پیروزی عظیم را ابتدا به وجود مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و سپس به مقام معظم رهبری مدظله و به همۀ ملت بزرگ ایران و جبهۀ پر افتخار مقاومت تبریک عرض می‌کنم و از خدای بزرگ پیروزی مردم فلسطین بویژه غزۀ صبور را خواستارم.

«وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ»

 

انتهای پیام
captcha