پیروزی نهایی از آن مقاومت است
کد خبر: 4210579
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
فرماندار ویژه کرج:

پیروزی نهایی از آن مقاومت است

یحیی رمضانی با بیان اینکه موشک‌های ایرانی در قلب اسرائیل غاصب فرود آمد و موجب شادمانی مردم مظلوم غزه شد، گفت: به‌طور قطع پیروزی نهایی از آن مقاومت بوده و رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای پذیرفتن این حقیقت چاره‌ای ندارد.

یحیی رمضانی، فرماندار کرج

به گزارش ایکنا از البرز، یحیی رمضانی، فرماندار ویژه کرج، دوشنبه، 27 فروردین‌ماه در نشست شورای اداری شهرستان کرج با اشاره به پاسخ مقندرانه سپاه به موشکباران کنسولگری ایران در سوریه گفت: وعده صادق در پاسخ به شرارت صهیونیست‌ها مدبرانه بود. 

وی افزود: از تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی احساس غرور می‌کنیم، چراکه مستشاران ما را ترور کرد. بنابراین، در این زمینه فرمان رهبر معظم انقلاب و وعده صادق عجولانه نبود بلکه مدبرانه بود.

این مسئول با بیان اینکه موشک‌های ایرانی در قلب اسرائیل غاصب فرود آمد و موجب شادمانی مردم مظلوم غزه شد، گفت: به‌طور قطع پیروزی نهایی از آن مقاومت بوده و رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای پذیرفتن این حقیقت چاره‌ای ندارد.

رمضانی با تأکید بر اینکه دشمنان باید منتظر عواقب جنایت خود باشند و بدانند که این مبارزه تا محو کامل اسرائیل ادامه خواهد داشت، افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت‌ رساندن ملت مظلوم فلسطین، مردم غزه و مستشاران ایرانی نشانه به بن‌بست رسیدن‌ آنها در برابر مقاومت فلسطین است.

این مسئول در ادامه با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم توضیح داد: چندین سال است که دغدغه رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد است، بنابراین تلاش دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر این است که در راستای تحقق این شعار حرکت کند.

فرماندار ویژه کرج از مدیران نقش‌آفرین خواست تا برنامه هفتم توسعه را مورد مطالعه قرار دهند و به ظرفیت‌های بودجه‌ای را توجه کنند، گفت: بیشتر فعالیت‌های استان البرز خدماتی است و رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید با مشارکت مردم قشر خاصی را مدنظر ندارد و مدیران و تک تک مردم باید در این مسیر کارساز باشند.

انتهای پیام
captcha