عملیات «وعده صادق» انرژی بسیاری در دل آزادادگان جهان ایجاد کرد
کد خبر: 4210442
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
استاندار کرمان:

عملیات «وعده صادق» انرژی بسیاری در دل آزادادگان جهان ایجاد کرد

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» انرژی بسیاری در دل آزادادگان جهان، مدافعان جمهوری اسلامی و مسلمانان ایجاد کرد، گفت: ارزش نظامی این کار را همه دنیا فهمید و عبور موشک‌ها از رینگ‌های مختلف دفاعی اسرائیل و برخورد موشک‌ها به اهداف کار بسیار بزرگی بود.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان شامگاه، ۲۶ فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری کرمان ضمن تبریک عملیات موفق سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات اسرائیل، عملیات «وعده صادق» را کار بسیار بزرگ و افتخار بزرگی دانست و گفت: در اوایل انقلاب که دشمن به خاک ما حمله می‌کرد دست ما برای پاسخ بسته بود اما امروز اگر دشمنان دست از پا خطا کنند چنان سیلی می‌خورند که فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره به سیلی فراموش ناشدنی که جمهوری اسلامی به دلیل ترور شهید سلیمانی به آمریکا زد، افزود: ضربه‌ای که اسرائیل خورد تاریخی است. ارزش نظامی این کار را همه دنیا فهمید و عبور موشک‌ها از رینگ‌های مختلف دفاعی اسرائیل که سال‌ها بر پدافند دفاعی خود می‌نازید و برخورد موشک‌ها به اهداف کار بسیار بزرگ و فراتر از انتظار بود.

استاندار کرمان تصریح کرد: ارزش روانی عملیات «وعده صادق» بیشتر از ارزش نظامی بود و اسرائیل فکر نمی‌کرد با چنین ضربه‌ای پاسخ رسمی بگیرد. البته اسرائیل عموماً به‌صورت رسمی و غیر رسمی از جمهوری اسلامی ضربه خورده است. تصمیم نظامی این عملیات مهمتر از خود عملیات بود و اجرای عملیات انرژی بسیاری در دل آزادادگان جهان، مدافعان جمهوری اسلامی و مسلمانان ایجاد کرد و به همه نیروهای مسلح و همه کسانی که این کار بزرگ را انجام داند تبریک می‌گوییم.

فداکار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن بارش‌ها در روزهای پایانی هفته به ویژه در مناطق جنوبی استان تأکید کرد: باید کمک کنیم بارش نعمت الهی برای مردم مشکل ایجاد نکند و همه دستگاه‌ها باید کمک کنند لذا مرخصی تمام مدیران لغو شده و همه باید مستقیم یا غیرمستقیم کمک کنند. فرمانداران نیز مردم را برای تخلیه مناطق پرخطر ترغیب کنند.

انتهای پیام
captcha