سمنانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی تجمع کردند
کد خبر: 4210280
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

سمنانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی تجمع کردند

همزمان با انجام عملیات انتقام سخت ایران علیه مواضعی در خاک اسرائیل و مناطق اشغالی، مردم استان سمنان به خیابان‌ها آمده و طنین «الله اکبر» سر دادند.

واکنش سمنانی‌ها به انتقام سخت از رژیم صهیونیستی

به گزارش ایکنا، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، بامداد 26 فروردین‌ماه و همزمان با مخابره اولین اخبار از حمله دسته‌جمعی موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به خاک اسرائیل، گروهی از مردم در سمنان و شاهرود به خیابان آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در شاهرود مردم در میدان امام(ره) و مردم سمنان در نقاطی مانند معراج‌الشهدای میدان سعدی و مقابل پایگاه مقاومت بسیج گردهم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند. با انتقام سخت ایران اسلامی از رژیم صهیونیستی و پرتاب صدها موشک و پهپاد، همچنین موشک‌های بالستیک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضعی در خاک اسرائیل، مردم استان سمنان با حضور خودجوش در خیابان‌ها همراهی خود را با این عملیات نشان دادند.

یادآور می‌شود، جمعی از مردم متدین و انقلابی استان سمنان نیز از پشت بام‌ها، پنجره‌ها و تراس و بالکن منازل ندای الله اکبر سر دادند تا بامداد یکشنبه سراسر استان سمنان دیار سه هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس، یک‌صدا طنین تکبیر به خود بگیرد.

گروهی از مردم دامغان، شاهرود و سمنان نیز صبح امروز، یکشنبه به خیابان آمدند تا حمایت خود را از جبهه مقاومت و اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل، این رژیم منحوس اعلام کنند.

فراخوان فعالان جهادی و فرهنگی بسیجیان پایگاه قدس مسجد آقا بامداد یکشنبه و در هنگام برخاستن موشک‌های غران ایرانی در میدان امام خمینی(ره) شاهرود به اجرا درآمد و قرار است برنامه‌های دیگری نیز در این شهرستان برگزار شود.

در سمنان، دامغان و گرمسار نیز امروز مراسمی به‌صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود و مردم طنین الله‌اکبر سر می‌دهند. قرار است امروز در اقصی‌نقاط استان سمنان گروه‌های مردمی به خیابان بیایند و مرگ بر اسرائیل گویان، بار دیگر رعشه‌ای که از دیشب بر اندام اسرائیل افتاده را تشدید کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظاتی قبل اطلاعیه‌ای را صادر کرد و در این اطلاعیه با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

انتهای پیام
captcha