جذب ۵۰۰ حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین در اسدآباد
کد خبر: 4210155
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

جذب ۵۰۰ حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین در اسدآباد

رئیس کمیته امداد اسدآباد از جذب ۵۰۰ حامی جدید برای ۹۳۰ فرزند معنوی این مرکز، طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

حامی ایتامجواد صدیقی، رئیس کمیته امداد اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هر سال در طول ماه مبارک رمضان و به خصوص شب‌های قدر این مرکز با اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان و خارج شهرستان برای حامی‌یابی برای فرزند معنوی خود کوشش می‌کند.

وی با اشاره به برپایی چندین پایگاه برای جذب حامی در شهرستان اسدآباد در طی سال‌جاری، افزود: دو پایگاه در مسجد جامع اسدآباد و پایگاه‌هایی خارج از استان به این منظور برپا شد که در مصلی نماز جمعه، شاه عبدالعظیم‌حسنی شهر ری، امام‌زاده صالح(ع) و بیمارستان‌های استان تهران برپا شد. شهرستان اسدآباد دارای ایتام و محسنین زیادی است که میزان کمک خیران شهرستان جوابگوی حمایت از ایتام نیست لذا پایگاه‌هایی برای جذب حامی در خارج استان نیز در نظر گرفته می‌شود.

صدیقی در ادامه از توزیع ۳۰۰ بسته غذایی در طول ماه مبارک در بین ایتام خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل ۸ قلم کالای اساسی از جمله گوشت، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، سویا و ... است که ارزش هر بسته ۱ میلیون و 200 هزار تومان بود. هم‌چنین ۸ رأس گوسفند اهدایی حامیان به ارزش تقریبی صد و ۲۰ میلیون تومان ذبح  و در بین ایتام توزیع شد.

رئیس کمیته امداد اسدآباد یادآور شد: فرزندان معنوی محسنین به فرزندی گفته می‌شود که پدر در قید حیات است اما بیمار خاص است یعنی مبتلا به سرطان، دیالیزی، MS و... یا از کار افتاده و ناتوان است و یا مادر به عنوان سرپرست مطلقه باشد.

انتهای پیام
captcha