پیام استاندار لرستان به‌مناسبت شهادت «مجتبی نعمت‌پور»
کد خبر: 4209984
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

پیام استاندار لرستان به‌مناسبت شهادت «مجتبی نعمت‌پور»

استاندار لرستان به‌مناسبت شهادت سروان «مجتبی نعمت‌پور» گفت: این جوان وظیفه‌شناس و شجاع لرستانی به‌خیل شهدای مدافعان امنیت کشور پیوست تا بار دیگر وفا و رشادت مردم استان در تأمین امنیت آحاد مردم به اثبات رسیده و نعمت امنیت عمومی برای ملت عزیز ایران حفظ و حراست شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان به‌مناسبت شهادت سروان شهید مجتبی نعمت‌پور پیامی صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت سروان مجتبی نعمت‌پور که برای حراست از امنیت مردم و در مبارزه با اشرار مسلح به فیض عظیم شهادت نائل شدند باعث حزن و اندوه شد.

این جوان وظیفه‌شناس و شجاع لرستانی به‌خیل شهدای مدافعان امنیت کشور پیوست تا بار دیگر وفا و رشادت مردم استان در تأمین امنیت آحاد مردم به اثبات رسیده و نعمت امنیت عمومی برای ملت عزیز ایران حفظ و حراست شود.

اینجانب شهادت این جوان رشید را به فرمانده کل قوا و مجموع فرماندهی انتظامی لرستان و خوزستان و همرزمانش و خصوصا خانواده معزز و بازماندگان و همچنین مردم شریف لرستان، خاصه مردم بزرگوار و شهیدپرور سلسله تبریک و تسلیت عرض کرده از درگاه حضرت حق تعالی برای این شهید عزیز، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha