مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در سلسله برگزار می‌شود
کد خبر: 4209960
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
عصر امروز

مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در سلسله برگزار می‌شود

پیکر مطهر شهید مجتبی نعمت‌پور، از شهدای مدافع امنیت عصر امروز، ۲۴ فروردین‌ماه در شهرستان سلسله تشییع می‌شود.

تشییع شهیدبه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مطهر شهید مجتبی نعمت‌پور، از مدافعان امنیت عصر امروز جمعه، ۲۴ فروردین‌ماه در شهرستان سلسله تشییع می‌شود.

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سروان مجتبی نعمت‌پور ساعت ۱۴ از محل مسجد امام‌ سجاد(ع) تا چهار راه کاشانی تشییع و سپس در مزارستان روستای سیاهپوش این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

این شهید والامقام در عملیات دستگیری اشرار مسلح در شهرستان خرمشهر مجروح و پنج‌شنبه، ۲۳ فروردین‌ماه به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرماندهی انتظامی لرستان با تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام از عموم مردم شریف، مؤمن، ولایی و شهیدپرور شهرستان سلسله دعوت کرد همچون همیشه و پرشور در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید مدافع امنیت شرکت کنند.

در این راستا حجت‌الاسلام محمد امیدی، امام جمعه و میلاد شرفی، فرماندار شهرستان سلسله در پیامی مشترک شهادت ستوان یکم مجتبی نعمت‌پور، از مدافعان نظم و امنیت را تبریک و تسلیت گفتند. در متن این پیام تسلیت آمده است:

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانبان شهادت شهید فدایی امنیت ستوان یکم مجتبی نعمت‌پور را به ساحت مقدس و نورانی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفدا، محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم این شهید، مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور استان لرستان و به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان سلسله تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم، از خداوند متعال مسئلت داریم روح پاک این شهید را با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و مؤيد بدارد.

همچنین، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی شهادت ستوان یکم مجتبی نعمت‌پور» را تسلیت گفت.

در متن پیام حجت‌‌الاسلام هبت‌اله هاشمی آمده است:

بسمه رب الشهدا و الصدیقین

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛  هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خبر شهادت فرزند دیگری از استان لرستان، که در درگیری با اشرار مسلح در خوزستان به درجه شهادت رسید، بسیار جانسوز و غم‌انگیز بود.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جانفشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است. 

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت ستوان یکم مجتبی نعمت‌پور به خانواده معظم و همکاران پرتلاش و مردم شهیدپرور استان لرستان به ویژه مردم شهرستان سلسله، علو درجات را برای این شهید والامقام و صبر و سلامتی را برای کلیه بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha