تولید ۴ سرود قرآنی ویژه ماه رمضان به همت گروه سرود سفیران کریمه
کد خبر: 4209370
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

تولید ۴ سرود قرآنی ویژه ماه رمضان به همت گروه سرود سفیران کریمه

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت از تولید چهار سرود با موضوع انس با قرآن کریم ویژه ماه رمضان در مرکز نوجوانان فاطمی خبر داد و گفت: «قرآن می‌خونم»، «مع الثقلین»، «عطر عاشقی» و «زندگی با قرآن» نام‌های سرودهایی است که به همت گروه سرود سفیران کریمه(س) تهیه شده است.

زندگی با قرآنبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والسملمین مرتضی جعفری، مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: گروه سرود سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) زیر نظر مرکز نوجوانان فاطمی واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت، چهار نماهنگ قرآنی برای ماه مبارک رمضان تولید کرده است.

وی افزود: «قرآن می‌خونم»، «مع الثقلین»، «عطر عاشقی» و «زندگی با قرآن» چهار سرودی است که به همت گروه سرود سفیران کریمه(س) ویژه ماه مبارک رمضان امسال تهیه شده و مورد استقبال شبکه‌های مختلف رسانه ملی قرار گرفته است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: موضوع محوری در هر چهار سرود تولید شده انس با قرآن کریم و اهل‌ بیت(ع) است که در قالب نماهنگ با اجرای نوجوانان فاطمی تصویربرداری شده است.

وی گفت: گروه سرود سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) در مناسبت‌های متعدد طول سال سرود‌های مختلفی با موضوعات دینی تولید می‌کند و از گروه‌های برتر کشور محسوب می‌شود؛ همچنین گروه سرود سفیران کریمه در طول ماه مبارک رمضان این سرود‌ها را به‌صورت زنده در مدارس، مساجد و برنامه‌های مختلف دیگر اجرا کردند.

انتهای پیام
captcha