محفل انس با قرآن در حسینیه جامعه‌الحسین(ع) مشهد برگزار شد
کد خبر: 4208681
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

محفل انس با قرآن در حسینیه جامعه‌الحسین(ع) مشهد برگزار شد

محفل انس با قرآن به همت امور فرهنگی و تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع)، شامگاه ۱۶ فروردین در حسینیه جامعه‌الحسین(ع) مشهد برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه جامعه‌الحسین(ع) مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان محمدجواد پناهی و علیرضا رضائی همراه با افطاری ساده و حضور پرشور مردم، به‌ویژه بسیجیان قرآنی مشهد به همت امور فرهنگی و تعلیم وتربیت سپاه امام رضا(ع) شامگاه ۱۶ فروردین در حسینیه جامعه‌الحسین(ع) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت ترتیل قاری قرآن، عليرضا ارجمندزاده آغاز شد و پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا(ع) قاری نوجوان محمدعلی رسولیان به تلاوت قرآن پرداخت. اجرای برنامه حفظ رضا عابدین زاده و اجرای گروه تواشیح «نورالرضا»(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین تلاوت روح‌الله هاشمی، عليرضا رضایی و تلاوت و اذان محمدجواد پناهی در ادامه زینت‌بخش این محفل شد و در ادامه مخاطبان این برنامه که بیش از هزار تن بودند از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی فر، رئیس تعلیم و تربیت و امور فرهنگی سپاه خراسان رضوی بهره بردند و فریاد لبیک و رجزخوانی لبیک یا اقصی در دفاع از مردم فلسطین و غزه در آستانه روز قدس زینت‌بخش محفل شد.

محفل انس با قرآن در حسینیه جامعه‌الحسین(ع) مشهد برگزار شد

انتهای پیام
captcha