پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در دمشق
کد خبر: 4208231
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در دمشق

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در دمشق را محکوم نمود.

حجت‌الاسلام شاهرخی. نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم نمود.

در این بیانیه آمده است: امروز رژیم اشغالگر قدس در بدترین دوران حیات سیاسی خود به سر می‌برد و حضور مردم در کشورهایی که دولت‌های آن‌ها حامی این رژیم هستند و ابراز تنفر و انزجار ملت‌ها گواهی بر این است که بدترین دوران ننگین حیات سیاسی خود را سپری می‌کند.

این حرکات زشتی که رژیم صهیونیستی انجام داده، از جمله در جنگ شش ماهه که علیه ملت فلسطین مرتکب شده است، سبب شده که اختلاف درونی و تفرقه، این رژیم نکبت را فرا بگیرد.

اینگونه اقدامات نمی‌تواند این رژیم را از بحران خارج کند، ملت ما ملتی بصیر و هوشیار و مقاوم هست و محور مقاومت در زمان لازم آن اقدام کوبنده خود را در ارتباط با این رژیم انجام خواهد داد.

انتهای پیام
captcha