تمجید مشاور رئیس‌جمهور مصر از سبک تلاوت «احمد نعینع»
کد خبر: 4207853
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

تمجید مشاور رئیس‌جمهور مصر از سبک تلاوت «احمد نعینع»

اسامه الازهری، مشاور رئیس‌جمهور مصر و از علمای الازهر ضمن تمجید از سبک تلاوت احمد نعینع، قاری سرشناس مصری گفت: مکتب تلاوت نعینع هم‌تراز با مشاهیر قرائت مصر از جمله حصری، رفعت و منشاوی است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وبگاه روزنامه مصری «الدستور»، اسامه الازهری دیروز، 11 فروردین‌ماه با حضور در برنامه «ومن الحب حیاة» که از شبکه ماهواره‌ای «دی ام سی» مصر پخش شد، گفت: آنچه من و احمد نعینع را پیوند می‌دهد، دوستی، محبت و عشق است و تجربه زندگی او در خدمت به قرآن را بسیار تحسین می‌کنم.

وی در ادامه مکتب تلاوت احمد نعینع را هم‌تراز با مشاهیر قرائت مصر همچون محمود خلیل حصری، محمد رفعت و منشاوی دانست و گفت: تلاوت نعینع گوش جهانیان را پر از زیبایی قرآن کرده و پیشروبودن و قدرت مکتب ریشه‌دار مصر در تلاوت قرآن را تثبیت و نهادینه کرد.

اسامه الازهری در ادامه کلیپی کمیاب از تلاوت احمد نعینع پخش کرد و درباره آن گفت: تلاوت او عالی و نشاط‌آور است و هیچ واژه‌ای برای توصیف زیبایی آنچه شنیدیم وجود ندارد. او در مسابقات قرآن ایران مشغول تلاوت بود که این سبک خلاقیت شگفت‌انگیز را ابداع کرد و دل‌های بسیاری عاشق این ابدع شد.

وی افزود: یک جوان اهل کشور ترکیه از این کلیپ احمد نعینع تقلید کرده تا ببینیم عشق چگونه زندگی می‌آفرید، مردم را به هم متصل می‌کند و  پیشرو بودن مصری‌ها در تلاوت قرآن را نهادینه می‌کند.

انتهای پیام
captcha