نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
کد خبر: 4207348
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: در هفته پایانی ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن و عترت در کرمانشاه برپا می‌شود.

محسن کرمیان رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا با تبریک سال جدید، اظهار کرد: جلسه راه‌اندازی نمایشگاه قرآنی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه صبح امروز  ۸ فروردین در محل سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد و زمان برگزاری نمایشگاه، هفته پایانی ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، افزود: امسال علاوه بر عرضه محصولات متنوع قرآنی برپایی کرسی‌های تلاوت، بازی‌های قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی در حواشی نمایشگاه تدارک دیده شده است.

کرمیان تصریح کرد: در برنامه‌ریزی برپایی نمایشگاه قرآنی موضوع تغییر رویکرد و پرهیز از تکرار فعالیت‌های انجام گرفته به مانند سال‌های گذشته تأکید شده است.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: برای برپایی نمایشگاه قرآنی در استان دستگاه‌های اداری مختلفی به همراه فعالان و مؤسسات قرآنی مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: از جمله اهداف اصلی این نمایشگاه اینکه مردم به‌ویژه خانواده‌ها با قرآن بودن و در کنار آن بودن را احساس کنند و این امر با ارائه برنامه‌های جذاب و متنوع برای مخاطبان می‌تواند گامی مهم در قرآنی‌شدن فضای جامعه باشد.

کرمیان در پایان اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته این نمایشگاه با استقبال خوب مردم کرمانشاه همراه باشد.

انتهای پیام
captcha