شرکت‌های اقتصادی کوچک در کرمان تقویت شوند
کد خبر: 4207081
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

شرکت‌های اقتصادی کوچک در کرمان تقویت شوند

استاندار کرمان با بیان اینکه دستگاه‌ها در این حوزه با حداکثر انعطاف پای کار باشند و از طرح‌های اقتصادی پشتیبانی کنند، گفت: عمده اشتغال در شرکت‌های کوچک است که مردم و بخش خصوصی در این حوزه می‌توانند کمک کنند و باید تقویت شوند.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ششم فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای اداری کرمان در سال ۱۴۰۳ با تبریک سال جدید، موضوع مسکن را از اولویت‌های استان در سال جاری دانست و گفت: مسکن هم موضوعی پیشران و اشتغالزا و هم ضرورت است. لذا بانک‌ها باید پای کار باشند؛ دستگاه‌ها نیز برای تأمین زیرساخت‌های لازم این حوزه از جمله آب، برق و گاز باید پای کار باشند.

فداکار با بیان اینکه امسال واگذاری‌های مفصلی در حوزه زمین خواهیم داشت، افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم امسال موضوع اقتصاد و عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب در این حوزه ضروری است. دستگاه‌ها در این حوزه با حداکثر انعطاف پای کار باشند و از طرح‌های اقتصادی پشتیبانی کنند.

وی تصریح کرد: هدف افزایش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها است و دستگاه‌ها و بانک‌ها باید کمک کنند. بنگاه‌های بزرگ پیشران هستند و وجودشان ضروری است اما عمده اشتغال در شرکت‌های کوچک است که مردم و بخش خصوصی در این حوزه می‌توانند کمک کنند و باید تقویت شوند.

استاندار کرمان با تأکید بر جمع‌آوری و اولویت‌بندی طرح‌های اقتصادی از سوی فرمانداران، اظهار کرد: سه اولویت وجود دارد که نخستین آن کمک به کامل کردن فعالیت واحدهای نیمه فعال است. همچنین برای فعال کردن واحدهای راکد و تکمیل پروژه‌های پیشرفت بالا باید کمک کرد. حوزه دانش‌بنیان نیز باید فعال و پیگیری شود و به آن کمک کرد.

انتهای پیام
captcha