فراخوان جشنواره استانی «شعر مسجد مناره امید» در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4205207
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

فراخوان جشنواره استانی «شعر مسجد مناره امید» در کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اعلام فراخوان جشنواره استانی شعر مسجد مناره امید خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با شروع ماه رمضان آغاز به کار کرد.

اعلام فراخوان جشنواره استانی «شعر مسجد مناره امید» در کرمانشاه

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، پوریا جلالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: فراخوان جشنواره استانی «شعر مسجد مناره امید» همزمان با ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: شعرای استان و علاقه‌مندان به ادبیات می‌توانند در قالب محور‌های انقلاب اسلامی، ولایت، امامت و مسجد، مسجد میراث و هویت اسلامی و دینی، مسجد کانون مشارکت‌های مدنی، مسجد و ماه رمضان، مسجد شورآفرینی جوانان و نوجوانان، مسجد گره‌گشایی از مشکلات مردم، مسجد جایگاه امر به معروف و محل تعاون اجتماعی، مسجد مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این جشنوراه شرکت کنند.

جلالی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره با مرکزیت شهرستان، توسعه عدالت فرهنگی، توجه به ادبیات و هنر متعهد و توجه به مسجد و ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۱۸۱۳۸۱۴۲۷ و یا به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال آینده ارسال و برای اطلاعات بیشتر به لینک مستقیم جشنواره به نشانی https://eitaa.com/farhanghonarsonghor مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha