نوجوانان قرآنی چهارمحال‌وبختیاری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
کد خبر: 4204540
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
هم‌زمان با آغاز ماه رمضان

نوجوانان قرآنی چهارمحال‌وبختیاری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در طلیعه ماه مبارک رمضان امسال برای نخستین بار چهره‌های قرآنی نوجوان استان به دیدار با مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.

دیدار با رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام اینکه امسال برای نخستین بار چهره‌های قرآنی نوجوان استان به دیدار رمضانی با مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند، اظهار کرد: هر ساله در طلیعه ماه مبارک رمضان، اساتید، قاریان، حافظان و فعالان عرصه قرآنی کشور به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند که از استان ما نیز تعدادی از فعالان و چهره‌های قرآنی به این دیدار اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال نیز پنج نفر از جامعه قرآنی استان برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب اعزام می‌شوند که برای نخستین بار در تاریخ استان، چهار نوجوان برگزیده قرآنی در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال برای حضور در این محفل معنوی دعوت شده و اعزام می‌شوند.

کارگر در خصوص قرآنیان حاضر در دیدار با مقام معظم رهبری در رمضان امسال، گفت: «عباس اسدی» به عنوان سرپرست، کاروان قرآنیان عازم دیدار رهبری را همراهی می‌کند؛ اسدی قاری جوان اهل شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن است که افتخارات فراوانی را در عرصه قرائت قرآن و نیز تواشیح‌خوانی کسب کرده و در عرصه تدریس قرائت و تربیت قاریان نوجوان فعالیت درخشانی در بروجن دارد.

وی ادامه داد: «افشین شیرازی»، نوجوان اهل بروجن و قاری و مؤذن برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان از چهره‌های قرآنی نوجوان است که عازم دیدار رمضانی رهبر انقلاب می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: «احسان منصوری» از شهر سورشجان از توابع شهرستان شهرکرد و «محمدجواد بابامیری» از لردگان دو نوجوان برگزیده قرآنی استان هستند که به دیدار رهبر انقلاب اعزام می‌شوند.

کارگر تصریح کرد: «محمد اسماعیلی وردنجانی» از شهرستان شهرکرد دیگر چهره قرآنی نوجوان استان است که اخیراً درخشش قابل توجهی از جمله در جشنواره تفاوت‌های تقلیدی کشور داشت و به فینال این جشنواره قرآنی راه یافت.

وی اظهار کرد: مبنای انتخاب این نوجوانان قرآنی، کسب توفیقات و مقام‌های برگزیده در مسابقات و رویدادهای قرآنی در سال ۱۴۰۲ بود که جا دارد به خانواده‌های این دانش‌آموزان تبریک بگوییم.

انتهای پیام
captcha