مهدویت و انتظار زمینه‌ساز امیدواری بشر به آینده است
کد خبر: 4204486
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

مهدویت و انتظار زمینه‌ساز امیدواری بشر به آینده است

استاندار آذربایجان شرقی‌ مکتب مهدویت را امیدی برای آیندگان بیان کرد و گفت: منتظران واقعی و فعال در هر شرایطی می‌کوشند زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنند همچنانکه انقلابیون با به ثمر نشاندن درخت انقلاب این‌گونه دین خود را نسبت به موعود زمان ادا کردند.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 20 اسفندماه، در آیین «تجلیل از ماندگاران فرهنگ انتظار و مهدویت»، مکتب مهدویت را امیدی برای آیندگان بیان کرد و گفت: منتظران واقعی و فعال در هر شرایطی می‌کوشند زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند همچنانکه انقلابیون با به ثمر نشاندن درخت انقلاب این‌گونه دین خود را نسبت به موعود زمان ادا کردند و امروز این وظیفه که برای ظهور مقدمه‌سازی کنیم بر دوش ماست از این روست که مکتب مهدویت و انتظار در جامعه زنده و جاری و ساری است.

وی با بیان اینکه منتظران امام عصر(عج) دو گروه هستند، گفت: عده‌ای از آنها مانند مجاهدان انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب، منتظران فعال هستند که برای ظهور حضرت ولی عصر تلاش می‌کنند و بستر را آماده می‌کنند.

رحمتی افزود: گروه دیگر ساده‌اندیشان و کج‌اندیشانی هستند که تصور می‌کنند انتظار به این معناست که بنشینند و دست روی دست بگذارند تا حضرت ظهور کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: شهدا و جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان همه وجودشان را فدا کردند تا مقدمه ظهور آقا باشد و امروز این وظیفه سنگین بر دوش ماست که با عملی کردن احکام دین و خدمت به مردم، این علم را به صاحبش برسانیم.

وی با بیان اینکه امروز این توفیق نصیب من و شما شده که بتوانیم خادم کوچکی در این جامعه اسلامی بوده و رهرو واقعی مکتب اهل بیت(ع) باشیم، اضافه کرد: آنچه به ما امید می‌دهد، انتظار فعال بوده و وظیفه ما هم در این زمینه، عبارت از خودسازی، دگرسازی و جامعه‌سازی است.

انتهای پیام
captcha