جامعه المصطفی نیازمند برنامه سالانه و تعاملی پژوهشی است
کد خبر: 4204433
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
معاون پژوهشی جامعه المصطفی:

جامعه المصطفی نیازمند برنامه سالانه و تعاملی پژوهشی است

معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گفت: به منظور پیشبرد اهداف به ویژه توسعه پژوهش در ابعاد بین‌الملی، جامعه المصطفی نیازمند یک برنامه سالانه و تعاملی پژوهشی با مدارس پیوسته خود است.

امین‌رضا عابدی نژاد، معاون پژوهشی جامعه المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین امین‌رضا عابدی نژاد، معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه عصر امروز شنبه ۱۹ اسفندماه طی سخنانی در  سومین اجلاس هم‌اندیشی معاونین پژوهشی مدارس پیوسته جامعه‌المصطفی اظهار کرد: با توجه به نگاه بلند و مرجعیت علمی جامعه المصطفی برگزاری چنین نشست‌ها و جلساتی در پیشبرد اهداف پژوهشی جامعه المصطفی بسیار مهم و ارزشمند است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: امید است با برگزاری جلسات پژوهشی با نهاد‌ها و مراکز جامعه المصطفی در پیشبرد اهداف و رویکرد بین‌المللی المصطفی و تولید محتوایی در قالب بین‌الملل گام برداریم.

وی، داشتن پیوست رسانه‌ای و اثر بخشی و کیفی سازی محتوا‌های پژوهشی در عرصه بین‌الملل را مهم توصیف کرد و ادامه داد: ما باید در اهداف ترسیمی خود در پژوهش، به بعد بین‌الملل، رسانه و موارد مورد نیاز جامعه بین‌الملل توجه جدی داشته باشیم.

عابدی نژاد، با مهم خواندن برگزاری جلسات هم‌اندیشی پژوهشی خاطرنشان کرد: نیاز است پژوهش جامعه‌المصطفی به صورت متناوب و مستمر با معاونان پژوهشی مدارس پیوسته و دیگر نهاد‌های وابسته به المصطفی جلساتی در جهت نیل به اهداف پیش روی جامعه‌المصطفی در عرصه بین‌الملل داشته باشند.

وی، خواستار تدوین و ارائه یک برنامه سالانه و تعاملی پژوهشی با مدارس پیوسته المصطفی شد و افزود: پژوهش جامعه‌المصطفی خود را موظف به حمایت از مدارس پیوسته می‌داند و امید است با همکاری‌های علمی گام‌های مؤثری در عرصه پژوهش المصطفی برداشته شود.

انتهای پیام
captcha