مراسم روز درخت‌کاری در موزه زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4203434
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

مراسم روز درخت‌کاری در موزه زاهدان برگزار می‌شود

مدیر روابط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان‌وبلوچستان از برگزاری مراسم محوری روز درخت‌کاری در محل موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق خبر داد.

درختکاریسیدمجتبی طباطبایی‌زاده، مدیر روابط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان‌وبلوچستان صبح امروز دوشنبه، 14 اسفند، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر هر ایرانی سه نهال بکارد، برنامه دولت برای کاشت یک میلیارد نهال از سال ۱۴۰۲ و در طول چهار سال محقق خواهد شد، برنامه محوری روز درخت‌کاری در استان سیستان‌وبلوچستان با مشارکت اداره کل منابع‌طبیعی و به میزبانی این اداره‌کل برگزار خواهد شد.
 
طباطبایی‌زاده افزود: این مراسم محوری روز پانزدهم اسفندماه در محل موزه زاهدان با حضور مسئولان ارشد استانی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار و به پاسداشت این روز تعدادی نهال کاشته می‌شود.
 
مدیر روابط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان‌وبلوچستان گفت: در این طرح علاوه بر مدیران دستگاه‌های اجرایی، مردم و حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی منتخب نیز دعوت شده‌اند که در تحکیم سنت حسنه درخت‌کاری سهیم و نقش مؤثری در کاشت نهال همگانی برای ایران سرسبز ایفا شود.
انتهای پیام
captcha