جشنواره قرآنی «تپش هستی» در شهر مسکو برگزار شد + عکس
کد خبر: 4203285
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

جشنواره قرآنی «تپش هستی» در شهر مسکو برگزار شد + عکس

جشنواره قرآنی «تپش هستی» به‌مناسبت ماه شعبان و نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان در سالن اجلاسی در منطقه اوکتیابرسکایا شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار شد.

جشنواره قرآنی تپش هستیبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی مجمع قرآنی السابقون استان، شامگاه شنبه، 12 اسفندماه، رضا صفدری، قاری ممتاز بین‌المللی کشور پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، به‌عنوان سخنران اول جشنواره قرآنی «تپش هستی»، ضمن خیر مقدم به دانشجویان حاضر در این جلسه علمی، به تبیین آیات مهدوی قرآن کریم و ارتباط آن در زندگی امروزی پرداخت.
 
وی گفت: همواره باید قرآن کریم را سرلوحه کارهای خود در زندگی قرار دهیم چراکه، زندگی با قرآن و عمل به دستورات آن باعث ایجاد تغییر و تحول در انسان خواهد شد و قطعاً سعادت را در دنیا و آخرت برای انسان به‌دنبال دارد.
 
خانم دالیا، پژوهشگر مسیحی یکی دیگر از سخنرانان این نشست علمی قرآنی بود که در خصوص اعتقادات مسیحیان در مورد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به ایراد سخن پرداخت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی بخت‌آور، رئیس مرکز اسلامی مسکو نیز در خصوص انتظار و منتظر، وظایف منتظران، امید به زندگی و توسل به امام زمان(عج) مطالبی را به حاضران بیان کرد.
 
انتهای پیام
captcha