اعلام فراخوان طرح «فرزندان غدیر» در البرز
کد خبر: 4203266
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

اعلام فراخوان طرح «فرزندان غدیر» در البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز با اعلام بیست‌وپنجمین مرحله ثبت‌نام طرح فرزندان غدیر در این استان گفت: در این طرح به زوجین نابارور تسهیلات کم‌بهره به‌منظور درمان پرداخت می‌شود.

طرح «فرزندان غدیر»

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: بیست‌وپنجمین مرحله ثبت‌نام طرح فرزندان غدیر (طرح برنامه سمت خدا و کانون حضرت خدیجه(س) برای حمایت از درمان زوج‌های نابارور با اعطای وام قرض‌الحسنه) اجرا می‌شود و در این راستا فراخوان طرح در البرز نیز اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این طرح تسهیلات کم‌بهره به‌منظور درمان زوج‌های نابارور نیازمند پرداخت می‌شود، افزود: برای دریافت لینک ثبت‌نام واجدین شرایط می‌توانند به کانال کانون حضرت خدیجه(س) https://eitaa.com/khadije_ir  مراجعه کنند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه واجدین شرایط قبل از ثبت‌نام تمامی شرایط ذکر شده در کانال را مطالعه کنند، گفت: در صورتی که زوجین شرایط لازم را نداشته باشند سایت به شیوه خودکار از ثبت‌نام آن‌ها جلوگیری می‌کند، لذا پیش از ثبت‌نام شرایط را مطالعه کنند.

انتهای پیام
captcha