کرمان در بحث مشارکت انتخابات جزو پنج استان برتر کشور است
کد خبر: 4202923
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
استاندار کرمان:

کرمان در بحث مشارکت انتخابات جزو پنج استان برتر کشور است

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد کرمان در بحث مشارکت مردم جزو پنج استان برتر و مشارکت خوب است، گفت: شاید بعضی افراد با گمانه‌زنی‌ها به دنبال فضاسازی رسانه‌ای باشند که تذکر داده شده است.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان عصر امروز، ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در کرمان پرداخت و با بیان اینکه انتخابات از هشت صبح در همه حوزه‌ها آغاز شده و کار به خوبی در حال پیشرفت است، گفت: انتخابات تا ساعت ۲۰ تمدید شده و این امر طبیعی است که ساعات پایانی انتخابات شلوغ‌تر شود.

وی با اشاره به رقابت خوبی که بین کاندیداهای انتخاباتی استان وجود داشت و با بیان اینکه مشارکت میوه رقابت است، افزود: بازدیدهایی از چند شعبه داشتیم و علیرغم شرایط جوی نامساعدی که در کرمان وجود دارد شعب فعال هستند و امیدواریم گرمای حضور مردم بر سرمای هوا غلبه کند.

استاندار کرمان تصریح کرد: جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد کرمان در بحث مشارکت مردم جزو پنج استان برتر و مشارکت خوب است. ظرفیت هر صندوق رأی یک‌هزار رأی است و در جاهای خاص حتماً تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۶ هزار نفر در استان کرمان در شعب اخذ رأی در حال کمک هستند و کار سختی است، ادامه داد: بر کار دست‌اندرکاران شعب اخذ رأی و عوامل اجرایی انتخابات با جدیت نظارت می‌شود و به صورت موردی تذکراتی داده شده است.

استاندار کرمان در خصوص گمانه ‌زنی‌های نتایج انتخاب گفت: شاید بعضی افراد با گمانه‌زنی‌ها به دنبال فضاسازی رسانه‌ای باشند که تذکر داده شده تا فضای روانی جامعه آسیب نبیند. ضمن اینکه کار صحیحی هم نیست.

فداکار در پایان با بیان اینکه مشارکت در بعضی حوزه‌ها مانند بافت و جیرفت بالاست، اظهار کرد: در شهر کرمان رقابت خوبی بین کاندیداها وجود داشت که امیدواریم مشارکت نیز بالا باشد.

انتهای پیام
captcha