پویش «من مؤثرم» در یزد راه‌اندازی شد
کد خبر: 4202842
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

پویش «من مؤثرم» در یزد راه‌اندازی شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از راه‌اندازی پویش «من مؤثرم» ویژه کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده در انتخابات حضور می‌یابند، خبر داد.

مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، امروز، 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: زمینه‌ای برای حضور خانواده‌های خوش‌جمعیت در تمام شهرستان‌ها فراهم شده و شعبی برای حضور این اقشار در نظر گرفته شده که در شهرستان یزد می‌توانند در شعب برج دوقلو، امامزاده سید جعفرمحمد(ع)، هنرستان منتظرقائم و مدرسه حکیم‌زاده مراجعه کنند.

وی ادامه داد: حضور این خانواده‌ها به همراه فرزندان‌شان میسر شده و پویشی نیز با عنوان «من مؤثرم» ویژه کودکان و نوجوانان در حاشیه این مراسم راه‌اندازی شده که به همراه خانواده حضور می‌یابند و با ثبت اثر انگشت در بنری که بدین منظور آماده شده، تمرینی برای آینده خواهد بود.

حسینی‌مطلق با اشاره به حضور 30 زوج جوان در شعبه اخذ رأی امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد بیان کرد: این حضور ساعت 15 امروز در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد رقم خواهد خورد تا این زوج‌ها در اولین انتخاب سیاسی مشارکت داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: همچنین رأی اولی‌ها در شعب منتخب حضور خواهند یافت و تعدادی از رأی اولی‌ها که این جشن با تولد آنها در روز یازدهم اسفندماه همزمان شده، در شعب منتخب سطح استان حضور و این روز را جشن خواهند گرفت.

حسینی‌مطلق نقش بانوان در انتخابات را یادآور شد و بیان کرد: بانوان در خانواده‌ها در مشارکت هر چه بهتر و بیشتر خانواده مؤثر هستند و خوشبختانه امروز نیز شاهد حضور این قشر به صورت گسترده هستیم.

انتهای پیام
captcha