۵ هزار نیرو امنیت انتخابات کردستان را تأمین می‌کنند
کد خبر: 4202627
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

۵ هزار نیرو امنیت انتخابات کردستان را تأمین می‌کنند

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ۵ هزار نفر از کارکنان نظامی و انتظامی کار تامین نظم و امنیت انتخابات را در استان برعهده دارند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کردستان، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت انتخابات است در این راستا با همکاری و همراهی سپاه پاسداران، بسیج و مرزبانی، تمهیدات لازم در راستای تأمین امنیت صندوق‌ها، شعب و کل فرایند انتخابات در استان انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به تعداد به وجود یک‌هزار و ۲۹۶ صندوق اخذ رأی در سطح استان، بالغ بر ۵ هزار نفر از کارکنان نظامی و انتظامی کار تأمین نظم و امنیت انتخابات را در روز 11 اسفند در استان برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: جلسات توجیهی نسبت به وظایف و مسئولیت این افراد برگزار شده و امیدواریم بتوانیم در بالاترین سطح ممکن امنیت مطلوب را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تأمین کنیم.

وی در پایان ضمن دعوت از آحاد مردم استان برای مشارکت پرشور و حماسی در انتخابات فردا، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت داخلی و بین‌المللی کشور را ارتقا می‌بخشد و وحدت، همدلی ملی و امنیت را تقویت می‌کند.

انتهای پیام
captcha