برگزاری جشن نیمه شعبان در 341 بقعه شاخص گیلان
کد خبر: 4201823
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

برگزاری جشن نیمه شعبان در 341 بقعه شاخص گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مراسم جشن نیمه شعبان در ۳۴۱ آستان امامزاده و بقاع متبركه شاخص استان در حال برگزاری است.

آستان سیدجلال الدین اشرف

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: به‌مناسبت اعياد شعبانيه مراسم جشن در ۳۴۱ آستان امامزاده و بقاع متبركه شاخص استان گيلان برنامه‌ريزی و از عصر روز گذشته در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جشن نیمه شعبان یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبلیغ و تبیین گفتمان طرح قرار دوازدهم است، افزود: برپایی موکب قرار دوازدهم در بقاع متبرکه و همچنین محل تجمعات مردمی جشن‌های نیمه شعبان، برای تبیین و تشریح گفتمان قرار دوازدهم از ویژه‌برنامه‌های اوقاف گیلان برای جشن‌های نیمه شعبان است.

تدینی گفت: این مواکب اقدام به اجرای طرح‌های تبیینی و تبلیغی قرار دوازدهم، پخش موشن‌گرافیک‌های این طرح، انجام کارهای فرهنگی، توزیع دعای فرج و محصولات فرهنگی با رویکرد مهدویت و ظهور می‌کنند تا از این فرصت پیش آمده استفاده و منتظران را با طرحی که به نام و یاد امام زمان(عج) است را آشنا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: برپايی ايستگاه صلواتی در ۵۴ بقعه متبرکه برای پذیرایی از مسافران و زائران، برپايی نمايشگاه عرضه محصولات فرهنگی، اجرای طرح شمیم خدمت و دایر کردن بازارچه‌های فروش صنایع دستی در ۲۲ بقعه متبرکه، اجرای ویژه‌برنامه قرار دوازدهم و توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی به نیازمندان در بقاع متبرکه ۱۳ شهر، برگزاری مسابقات ورزشی و راهپیمایی خانوادگی، راه‌اندازی خیمه معرفت و اجرای طرح ویزیت رایگان از برنامه‌های جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه گیلان است.

انتهای پیام
captcha