سرویس‌دهی رایگان حمل‌ونقل عمومی در مشهد به‌مناسبت نیمه شعبان
کد خبر: 4200973
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

سرویس‌دهی رایگان حمل‌ونقل عمومی در مشهد به‌مناسبت نیمه شعبان

سرویس‌دهی مترو و ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز نیمه شعبان همزمان با میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) رایگان خواهد بود.

متروی مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و با موافقت شورای اسلامی شهر مشهد، سرویس‌دهی خطوط مترو در روز میلاد حضرت مهدی(عج) به‌صورت صلواتی انجام می‌شود.

وی افزود: برهمین اساس سرویس‌دهی خطوط مترو به زائران و مجاوران روز یکشنبه، 6 اسفندماه، همزمان با نیمه شعبان از ساعت 7 تا 22 به‌صورت صلواتی ارائه خواهد شد.

همچنین محمد غلامی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، در این خصوص، گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهد، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در روز ولادت باسعادت حضرت قائم(عج)، در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی صلواتی خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس سرویس‌دهی به زائران و مجاوران در روز یکشنبه، 6 اسفندماه در خطوط یک و سه بی آرتی، 12، 50، 62، 82، 86 و 210 به ‌صورت صلواتی انجام می‌شود.

غلامی از سرویس‌دهی 350 دستگاه اتوبوس به شهروندان در ایام چراغ برات خبر داد و بیان کرد: همه ساله با فرارسیدن ایام چراغ برات خیل عظیمی ‌از خانواد‎ه‌های معظم شهدا، زائران و مجاورین حضرت رضا(ع)، طی سنت دیرینه، جهت زیارت اهل قبور به آرامستان‌های بهشت رضا(ع)، بهشت رضوان و خواجه ربیع مراجعه می‌کنند.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی مشهد به منظور ایجاد تسهیلات لازم و سرویس‌‎دهی منظم و نقل و انتقال مسافران، طرح ویژه‌ای را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه این طرح در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و‌ شنبه 3، 4 و 5 اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: این طرح شامل 15 پایانه است که با برنامه‌ریزی قبلی توسط سازمان اتوبوسرانی اجرا می‌شود که این پایانه‌‌ها شامل انقلاب اسلامی، آزادی(جنب درب دانشگاه فردوسی)، مصلی، شهید مفتح، فردوسی و خواجه ربیع به مقصد آرامستان بهشت رضا(ع) و از پایانه‌های انقلاب اسلامی، وکیل‌آباد، مصلی، آزادی، زکریا، غدیر، شهید گمنام و شارستان به مقصد آرامستان خواجه ربیع و از پایانه خواجه ربیع به مقصد آرامستان بهشت رضوان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha