«ولایت‌مداری» از اصول مهم در انتخابات است
کد خبر: 4200074
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

«ولایت‌مداری» از اصول مهم در انتخابات است

مهاجر با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای که مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم، موفق شدیم، گفت: ولایت‌مداری از اصول مهم در ستاد انتخابات است.

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در نشست با نمایندگان ویژه انتخابات شهرستان آق‌قلا که امروز، 26 بهمن ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: در طول انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای که مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم، موفق شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه ولایت‌مداری از اصول مهم در ستاد انتخابات است، اظهار کرد: باید یک ید واحده برای انجام مأموریت مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات بوده و نسبت به یکدیگر دست‌گیر و هم‌پوشانی داشته باشید.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با تأکید بر اینکه با وحدت می‌توان به موفقیت رسید و گره‌ها و مشکلات را باز کرد، ادامه داد: ۲۴ مرحله از مراحل ۳۲گانه انتخابات را با هم‌راهی و هم‌دلی همه شما طبق جدول زمان‌بندی با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم، لذا بی‌طرفی را مد نظر قرار دهید و خود را در معرض شبهه قرار ندهید.

انتهای پیام
captcha