۲۰۰ شیء ارزشمند به موزه حرم بانوی کرامت اهدا شد
کد خبر: 4199987
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
از سوی یک جانباز دفاع مقدس

۲۰۰ شیء ارزشمند به موزه حرم بانوی کرامت اهدا شد

یک جانباز دفاع مقدس از استان فارس، بخشی از مجموعه شخصی خود شامل بیش از ۲۰۰ شیء ارزشمند را به موزه آستان مقدس بانوی کرامت اهدا کرد.

موزه فاطمیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مجید کارگرفر جهرمی، جانباز دفاع مقدس استان فارس بخشی از مجموعه شخصی خود شامل بیش از ۲۰۰ شیء ارزشمند موزه‌ای را به موزه آستان مقدس بانوی کرامت اهدا کرد.

این مجموعه شامل انواع تسبیح قیمتی و کمیاب، انگشتر‌های قدیمی و قیمتی، سنگ‌های معدنی و ظروف، ابزار و وسایل قدیمی و ارزشمند است که به موزه فاطمی اهدا شده است.

بخشی از این مجموعه به‌ پاس جانباز بودن اهداکننده در روز جانباز در یک غرفه در تالار عبرت موزه فاطمی با نام وی به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان به بازدید از میراث‌فرهنگی و تاریخی قدیمی‌ترین موزه رسمی ایران می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۶ از موزه فاطمی بازدید کنند و با تهیه بلیت به‌صورت مجازی از درگاه قم تیکت به نشانی http://qomticket.com/۲۶ از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند.

همچنین برای هماهنگی بازدید گروهی از موزه فاطمی به‌صورت نیم‌بها در طول سال نیز علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌تلفن ۰۲۵۳۷۱۷۵۲۴۱ تماس گیرند

انتهای پیام
captcha