تجدید‌میثاق فعالان قرآنی استان قزوین با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب
کد خبر: 4199847
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

تجدید‌میثاق فعالان قرآنی استان قزوین با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب

طی مراسمی و همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران، استادان، مربیان و حافظان مهد‌ قرآن استان قزوین با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

تجدید‌میثاق فعالان قرآنی استان قزوین با آرمان‌های امام(ره) و انقلاببه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، مراسم تجدید میثاق جمعی از مدیران، اساتید، مربیان و حافظان مهد قرآن استان قزوین همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.

در این مراسم که آیت‌الله عابدینی؛ نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین، محمد‌مهدی اعلایی؛ استاندار، شهریار پرهیزکار؛ رئیس هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن و مهدی صباغی؛ شهردار قزوین در آن حضور داشتند، پس از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و تجلیل از حافظان کل قبول شده در پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» 1402، پرویز خوش‌پنجه، مدیر مهد قرآن استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های آموزشی مهد قرآن این استان از بدو تأسیس  در سال 77 گفت: در راه توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی با محوریت حفظ و مفاهیم، بیش از 20 کانون تحت پوشش در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: سالیانه تعداد دو هزار قرآن‌آموز در تمامی گروه سنی مختلف تحت آموزش حفظ، مفاهیم و سایر علوم قرآنی قرار می‌گیرند که تاکنون شاهد شکوفایی بیش از 300 حافظ کل قرآن بوده‌ایم که از جمله افتخارات این مرکز قرآنی مردم‌نهاد است.

این گزارش حاکی است، همچنین پس از مراسم تجدید میثاق اهالی قرآن استان قزوین با ولایت، ساختمان جدید مهد قرآن استان در چهار طبقه با زیربنای 1880 مترمربع در خیابان دارایی شهر قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha