کارگاه تربیت فرزند در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 4199824
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

کارگاه تربیت فرزند در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری کارگاه تربیت فرزند به‌صورت هفتگی در این حرم مطهر خبر داد و گفت: این برنامه هر هفته پنجشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود.

کارگاه تربیت فرزندبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری، مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی از برگزاری کارگاه تربیت فرزند به‌صورت هفتگی در حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد و اظهار کرد: کارگاه‌های تربیت فرزند هر هفته پنجشنبه‌ها به‌صورت ثابت در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه‌ به برنامه واحد کودک و نوجوان حرم مطهر که هر هفته با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود از والدینی که فرزندشان در این برنامه شرکت کرده دعوت می‌شود تا در کارگاه تربیت فرزند در مدرس‌های اطراف شبستان حضور پیدا کنند و از این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: همچنین افرادی که مایل هستند در این کارگاه شرکت کنند می‌توانند با ارسال عدد ۳۱۳ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ لینک کانال خانواده فاطمی را دریافت و از طریق ارسال پیام به ادمین کانال برای شرکت در این کارگاه در طول هفته نام‌نویسی کنند.

وی گفت: پس از نام‌نویسی در این کارگاه از طرف اداره خانواده حرم مطهر با آن‌ها تماس گرفته و روز و ساعت حضورشان به آن‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha