سمنان دارای امنیت پایدار است
کد خبر: 4198510
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
استاندار سمنان:

سمنان دارای امنیت پایدار است

سیدمحمدرضا هاشمی امنیت پایدار را ویژگی مهم استان سمنان دانست و گفت: در اغتشاشات سال گذشته، از امن‌ترین استان‌های کشور بودیم.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، 17 بهمن‌ماه در اجلاسیه ۱۱۱ شهید فراجای سمنان در سالن هلال احمر این استان با اشاره به دستاوردهای به‌دست آمده در استان گفت: استان سمنان بیش از سه هزار شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی با تأکید بر اینکه سمنان بر حسب جمعیت به نسبت شهید در دهه ۶۰ یکی از دو استان پُر شهید کشورمان است، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان ۱۱۱ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این مقام عالی استان با بیان اینکه سمنان دارای امنیت پایدار است به‌گونه‌ای که در اغتشاشات سال گذشته جزو امن‌ترین استان‌های کشورمان بود، متذکر شد: امنیت امروز استان مرهون شهداست که در این راستا امروز در استان بیشترین هم‌افزایی را بین مردم و مسئولان شاهد هستیم.

به گفته وی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا مردم استان با سه هزار شهید، همواره نشان داده‌اند که در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام
captcha