مشارکت در انتخابات موجب عزت و اقتدار بیشتر نظام می‌شود
کد خبر: 4198474
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
نماینده ولی فقیه در سمنان:

مشارکت در انتخابات موجب عزت و اقتدار بیشتر نظام می‌شود

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امنیت امروز کشور را مرهون خون مطهر شهدای عرصه نظم و امنیت دانست و گفت: تأکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، به این دلیل است که عزت و اقتدار نظام به این امر مهم بستگی است.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان، 17 بهمن‌ماه در اجلاسیه گرامیداشت ۱۱۱ شهید نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان که با حضور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، فرمانده انتظامی استاندار سمنان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان در سالن هلال احمر برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که دامنه وعظ و موعظه فقط به مباحث اخلاقی محدود نیست و موضوعات سیاسی و اجتماعی را نیز شامل می‌شود. 

وی با تأکید بر اینکه اگر امروز شهدا بخواهند ما را موعظه کنند قطعاً خواهند گفت در مسیر ولایت و تحکیم نظام جمهوری اسلامی، استوار و ثابت‌قدم باشید، اظهار کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای عرصه نظم و امنیت است.

نمانیده ولی فقیه در استان به تأکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: عزت و اقتدار نظام به انتخابات بستگی دارد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان به‌ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت فراجا گفت: در شرایطی که دشمنان تلاش می‌کنند راه نورانی شهدا به فراموشی سپرده شود، برگزاری چنین رویدادهایی اهمیتی دوچندان دارد.

به گفته وی امروز اگر مطیع رهبر معظم انقلاب باشیم گمراه نخواهیم شد، متذکر شد: دشمن توطئه کرده و بر طبل نیامدن و عدم مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه می‌کوبد. دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است. ملت ایران در انتخابات پیش رو، پاسخ دشمنان انقلاب اسلامی را خواهد داد.

یادآور می‌شود، در این اجلاسیه ضمن رونمایی از کتاب خاطرات و تمبر یادبود شهدای فراجا در سمنان، از خانواده معظم شهدای عرصه نظم و امنیت در استان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha